: : wahai Ism terindah bagi permulaan segala sesuatu : : dengan nama siapa harusku bermula selain-Mu : :

Monday, December 24

Selamat Menyambut 'Eiduladha 1428H

Ya Allah, masukkan daku
di antara para penziarah Rumah-Mu yang mabrur,
dengan Haji yang masykur dan Sa'ie yang maghfur.
Ya Allah, jadikan di antara ketentuan untukku;
usia yang panjang dalam ketaatan,
dan rezeki yang berlimpah dengan keberkatan
sehingga kusempurnakan segala amanah titipan
dan hutang yang terbeban,
Amin Ya Rabbal 'Alamin

2 comments:

Anonymous said...

Hoi, apasal tak ajak aku masa buat SAM. Mentang-mentanglah aku tak suka makan butir ghalit, aku tak masuk group ko? kalu nok kira al-ma'unah, aku ada lagi aura tu... kalu nok kira geng segambut, aku pun lamo jugak dok ssitu, banyok jugak jasanya.

kecik hati woooi....

aku boleh ejah masa kalu royat. setakat nok berhimpun lima enam family, kecik punya hal. aku pernah arrange perjumpaan keseluruhan family mencecah 200 orang woi, buat barbeque dan makan macam-macam, siap pasang khemah, buat majlis penyampaian hadiah, dsb.

chow dulu, makin lama menaip, makin tak muhibbah pulak kang....



Sorry kalau terasa....

Anonymous said...

Tuan Anonymous,

Saya mohon maaf banyak2. Sebenarnya ini bukan sekadar cerita butir ghalit, bukan kisah Segambut atau tentang Maunah. Ini adalah hakikat wilayah SAM. Bukan saya atau yang lain-lain yang menentukannya! Bukan. Apapun sekali lagi saya mohon maaf.